ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 18:00
 تخریب سنگ با بلک پاور

تخریب سنگ با بلک پاور

تخریب سنگ با بلک پاور (خدمات حرفه‌ای + آموزش)

تخریب سنگ با بلک پاور یا همان دینامیت بی‌صدا یکی از روش‌های متداول ازبین‌بردن سد و موانع در کارگاه‌ها، منابع و همین‌طور معادن به‌حساب می‌آید که در دنیا معروف است. این ماده توسط مجموعه‌های مختلفی در ایران و خارج از ایران تولید می‌شود. درصورتی‌که قصد استفاده صنعتی آن باشد، امکان خرید فوری وجود دارد. در حال حاضر مجموعه دیجی شیمی سرویس این خدمات را به‌صورت ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

  • ماده کاملاً بی‌خطر است.
  • امکان نفوذ تا بیش از یک متر در کف پلپم و همین‌طور فضای باز تا 20 مترمکعب بر حجم 3.5 کیلوگرم را خواهد داشت.
  • مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل عوامل خورنده دارد.
  • با تولید حجم زیاد گاز و ایجاد حالت انبساطی در لحظه ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید از این مواد برای انفجار ساختمان‌های قدیمی، سنگ‌ها و همین‌طور دیوارها استفاده کنید. درصورتی‌که در این مورد اطلاعات کافی را ندارید، تیم دیجی شیمی سرویس توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در خدمات تخریب سنگ، با شماره زیر در تماس باشید:

تماس باما
کلیک کنید

تخریب سنگ با بلک پاور

(شاید این مقالات برایتان کاربردی باشد!)

خنثی سازی

خدمات استخر

رفع گرفتگی لوله

شستشوی فلزات

خدمات تخریب سنگ

مشاوره و کاربرد مواد شیمایی

تخریب بی‌صدا چیست؟

تخریب بی‌صدا یکی از پیش‌نیازها در صنایع و معادن است، مواد منفجره یک ماده واکنش‌پذیر است که حاوی مقدار زیادی انرژی بالقوه است که در صورت آزادشدن ناگهانی می‌تواند انفجار ایجاد کند که معمولاً با تولید نور، گرما، صدا و فشار همراه است. بار انفجاری مقدار اندازه‌گیری شده مواد منفجره است که ممکن است فقط از یک ماده تشکیل شده باشد یا مخلوطی باشد که حداقل دو ماده را در خود جای دهد.

عوامل تخریب غیر منفجره مزایای زیادی دارند، از جمله اینکه بی‌صدا هستند و مانند مواد منفجره معمولی ارتعاش ایجاد نمی‌کنند. در برخی از کاربردها، مواد منفجره معمولی مقرون‌به‌صرفه‌تر از عوامل تخریب غیر انفجاری هستند. در بسیاری از کشورها، این مواد بدون محدودیت در دسترس هستند، بر خلاف مواد منفجره که به‌شدت تحت نظارت هستند.

ماده فعال معمولاً اکسید کلسیم “آهک سوخته” است که معمولاً با کمی سیمان پرتلند و به طور قابل قبولی اصلاح‌کننده مخلوط می‌شود. این مواد بسیار ایمن‌تر از مواد منفجره هستند، اما باید طبق دستورالعمل استفاده شوند تا از انفجار بخار در چند ساعت اول پس از قرارگیری جلوگیری شود. البته که تخریب بی‌صدا انتخاب خوبی است، اما باید بادقت عمل بالایی انجام گیرد، به‌هرحال بحث در مورد مواد منفجره است. درصورتی‌که در حجم مناسبی تهیه نشوند، می‌توانند موجب بروز خطرات و نقص در سازه‌های بتنی، سنگی و سیمانی شوند.

ادامه مطلب
خدمات تخریب سنگ| انفجار سنگ [حرفه ای با قیمت مناسب!]

دینامیت چگونه ابداع شد؟

در سال 1867، آلفرد نوبل چگونگی تثبیت نیتروگلیسیرین را با افزودن خاک دیاتومه کشف کرد. این اولین ماده منفجره پایدار را ایجاد کرد که قوی‌تر از پودر سیاه بود. اختراع دینامیت زمان مهمی را رقم زد و منجر به تغییر گامی در صنعتی‌شدن جهانی شد. دینامیت استخراج ایمن مواد خام را آسان‌تر می‌کند و به نوآوری‌های بیشتری امکان حیات می‌دهد. امروزه داینو نوبل این سنت را با توسعه نوآوری‌های عملی در انفجار ادامه می‌دهد.

اگرچه پیشرفت‌هایی در فرمول اصلی دینامیت و روش‌های انفجار انجام شده است، دینامیت هنوز در حال استفاده است و گاهی پایدارترین راه‌حل در انفجار است. در آمریکای شمالی، Dyno Nobel تنها تولیدکننده دینامیت است که سالانه میلیون‌ها پوند تولید می‌کند. کارخانه آن در کارتاژ، میسوری، از سال 1902 دینامیت، امولسیون بسته‌بندی‌شده و تقویت‌کننده‌های ریختگی تولید می‌کند.

آلفرد نوبل یک‌بار گفت: “اگر من 300 ایده داشته باشم و فقط یک ایده به نتیجه برسد، راضی هستم.” او در طول زندگی خود 355 درخواست ثبت اختراع را دریافت کرد. در میان تمام اختراعات او، دینامیت تأثیرگذارترین اختراع است، نه‌تنها به این دلیل که معدن‌کاری را بازتعریف کرد، بلکه به این دلیل که جوایز نوبل را به وجود آورد. چشم‌انداز کارآفرینی آلفرد نوبل اساس کار را پایه‌گذاری کرد و الهام‌بخش Dyno Nobel شد تا از طریق نوآوری عملی عملکردی پیشگامانه ارائه دهد.

تماس
کلیک کنید

دینامیت چگونه ابداع شد؟

نحوه استفاده از بلک پاور به چه صورت می‌باشد؟

در حال حاضر یکی از بهترین جایگزین‌هایی که برای دینامیت، سی 4 و همین‌طور تی‌ان‌تی مورداستفاده قرار می‌گیرد تحت عنوان دینامیت بی‌صدا یا همان بلک پاور نیز شناخته می‌شود. علاوه‌برآن، نکته مهم در مورد این متریال این است که حتی توسط عادی نیز به‌راحتی قابل‌اجرا خواهد بود. مسئله دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که موج انفجار آن باعث ایجاد حالت ریزش در تونل‌ها و همین‌طور چاه‌ها نمی‌شود.

ادامه مطلب
تخریب سنگ با انفجار

Dyno Nobel یکی از شرکت‌های تابعه Incitec Pivot Limited ABN 42 004 080 264 ASX:IPL است. Dyno Nobel مشتریانی در صنایع معدن، معدن، ساخت‌وساز، خطوط لوله و صنایع اکتشاف ژئوفیزیک دارد. این شرکت در استرالیا، کانادا، ایالات متحده، آفریقا، اندونزی، مکزیک، آمریکای جنوبی، پاپوآ گینه‌نو و ترکیه فعالیت می‌کند.

عوامل تخریب غیر منفجره مواد شیمیایی هستند که جایگزینی برای مواد منفجره و محصولات انفجاری تحت‌فشار گاز در تخریب، معدن، و معدن هستند. برای استفاده از عوامل تخریب غیر منفجره در تخریب یا استخراج، سوراخ‌هایی در سنگ پایه ایجاد می‌شود، همان‌طور که برای استفاده با مواد منفجره معمولی است. مخلوط دوغابی از عامل تخریب غیر منفجره و آب در سوراخ‌های مته ریخته می‌شود. در طی چند ساعت آینده، دوغاب منبسط می‌شود و سنگ را به شکلی شبیه ترک‌خوردن مواد منفجره معمولی می‌شکند.

مهندسی تخریب در تخریب سنگ با بلک پاور چیست؟

مهندسی تخریب سنگ و مواد منفجره جنبه‌های مهندسی عملی بسیاری از انواع مختلف انفجار سنگ را پوشش می‌دهد. این شامل تجزیه‌وتحلیل کامل هزینه کل فرایند تونل‌زنی با حفاری و انفجار در مقایسه با حفاری تمام وجه است. همچنین علوم بنیادی توده سنگ و استحکام مواد، تجزیه حرارتی، سوزاندن، شروع شوک و رفتار انفجار مواد منفجره تجاری و نظامی و سیستم‌های شارژ مواد منفجره در سوراخ‌های حفاری پوشش داده شده است.

درصورتی‌که عملیات تخریب سازه‌های قدیمی به شکل صحیح انجام نشود، پروژه دچار مشکل می‌شود. برخی فکر می‌کنند که تخریب سنگ با بلک پاور ممکن نیست، درصورتی‌که این بهترین گزینه موجود در حال حاضر است که از ترکیبات شیمایی بسیار خاص و ویژه ساخته شده است و در دنیا به‌عنوان ترند این لیست شناخته می‌شود.

خدمات خرید بلک پاور در بازار ایران

بلک پاور عامل ترک غیر انفجاری خاموش، ترکیب پودری بسیار گسترده برای شکستن سنگ، استخراج سنگ گرانیت و سنگ مرمر، برش و تخریب بتن است. این متریال ایمن، دوستدار محیط‌زیست و جایگزینی عالی و قابل‌دوام برای مواد منفجره و سایر روش‌های سنتی استخراج و تخریب است.

ادامه مطلب
تخریب سنگ با اسید

داینو نوبل خط کاملی از مواد منفجره تجاری از جمله نیترات آمونیوم، مواد منفجره فله، امولسیون‌های بسته‌بندی‌شده، دینامیت، چاشنی‌ها (الکتریکی، غیر الکتریکی و الکترونیکی)، تقویت‌کننده‌های ریخته‌گری و طناب انفجاری، و همچنین سیستم‌های بارگیری سطحی و زیرزمینی و امولسیون مدولار قابل‌حمل را تولید می‌کند.

آیا شما پیمانکارانی هستید که سعی در تخریب بتن مسلح انبوه دارید؟ سعی کنید از آسیب به تجهیزات سنگین جلوگیری کنید؟ آیا شما صاحبان معدن در تلاش برای جلوگیری از اتلاف سنگ باارزش و افزایش تولید و ایمنی معدن سنگ هستید؟ تخریب بتن، شکستن سنگ و استخراج سنگ هرگز با عامل تخریب مواد آسان نبوده و باید مراحل درستی در آن صورت پذیرد. علاوه‌برآن، به این مسئله دقت داشته باشید که مراحل استفاده از مواد منفجره پیچیده و سخت است.

تخریب دیوار و ساختمان با بلک پاور

سوال مهم دیگر در مورد نحوه تخریب است. در واقع این مواد ترکیبات صنعتی هستند که برای انفجار فراوری شده‌اند. نخست لازم است که واکنش شیمایی آن‌ها کنترل شود. علاوه‌برآن، در عملیات تخریب یکی از مهم‌ترین نکات این است که برای سازه‌های اطراف و یا محیط‌زیست هیچ خطری به بار نیاورد، درصورتی‌که یک ماده تمامی این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توان به‌صورت ویژه‌ای از آن استفاده کرد. در حال حاضر بلک پاور یکی از بهترین گزینه‌ها و حرفه‌ای‌ترین انتخاب‌ها بنا به این مقصد خواهد بود.

خدمات حرفه‌ای استفاده از بلک پاور، به معنای مشخص‌کردن حجم موردنیاز و انفجار آن در محیط‌های صنعتی خواهد بود که بنا به تجربه و تخصص این تیم در بهترین حالت ممکن انجام می‌گردد.

بیش از 90 درصد از فرمولاسیون‌های مواد منفجره و مواد انفجاری خانگی که به‌طورکلی مورداستفاده قرار می‌گیرند، مبتنی بر نیترات آمونیوم (AN) هستند (USGS, 2000). مخلوطی از نیترات آمونیوم و نفت کوره که معمولاً به‌عنوان ANFO شناخته می‌شود، برای انفجار در معادن سطحی مورد پذیرش قرار گرفت. انفجار، فرایند تبدیل یک جسم جامد، مانند سنگ، به قطعات با استفاده از مواد منفجره در حال حاضر یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌ها و انواع فعالیت‌های صنعتی به‌حساب می‌آید.

خدمات تخریب سنگ، بتن، سوراخکاری و استخراج سنگ از معادن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.